búhoshka – jak to się zaczęło..

Zaczęło się tak, że M. stał się búho.. Poprosił mnie o rękę i pół roku temu ja stałam się búhoshką. A za 3 miesiące dołączy do nas búhokid, który teraz fruwa w moim brzuszku. Nasz świat, nasza codzienność, nasze przyzwyczajenia i plany stopniowo ulegaj ogromnej przemianie przygotowując nas i nasze życie na nową rzeczywistość – rodzicielstwo..

Stąd zawitała w mojej głowie myśl by uwiecznić te zmiany i plany na stronach tego oto bloga. Zobaczymy jak mi to pójdzie…

A to my:

Obrazek

Obrazek

One thought on “búhoshka – jak to się zaczęło..

Skomentuj

