moje wyroby i pchli targ

Wczoraj moje pierniki „wyszły na świat”… a dokładniej miały debiut na przedświątecznym pchlim targu! Zebrałam bardzo wiele miłych słów na ich temat, wiele osób zakupiło też moje piernikowe prezenciki dla najbliższych, co było największym komplementem:) Mam nadzieję, że będą smakowały!

pier piernikiclose piernikowelove paczkapier

Na targu pojawiły się także po raz pierwszy moje szydełkowe wyroby, które do tej pory trafiały tylko do przyjaciół, a dokładniej ich pociech:) Oto moje najnowsze robótki:

smerfetka czapkasmerfetka smerfeetka 

paskii passki

chuustka chustkaa chusttka

Szydełkuję już od jakiegoś czasu, będę uzupełniać fotodokumentację moich wyrobów. Mam nadzieję, że się Wam spodobają. Jeśli są chętni zapraszam do współpracy/zamówień.

5 thoughts on “moje wyroby i pchli targ

  1. Oktawia! Jaki śliczny kocyk 🙂 Ja pod choinkę dostałam wełnę i póki co zrobiłam tylko na drutach komin dla Zuzi, oczywiście najprostszym sciegiem. Na szydelku jestem mistrzynią łańcuszka hahahhaa 😀 Ślicznie to robisz 🙂

    Lubię to

    • Kasiu, ten kocyk to w sumie chustka/szalik 🙂 ale cieszę się że Ci się podoba 😀 ja na drutach też dziergam, ale póki co szydełko wygrywa – szybciej i zawsze można do torebki schować 🙂 a jak czapeczka Zuzi? poproszę o zdjęcie.

      Lubię to

  2. Buhosko. Z czapeczkami Zuzia ma w ogóle kłopot, bo nie znosi ich zakładać…więc miałam podszyć tę czerwoną od Ciebie jakimś polarkiem, żeby dramat Zuzki zmniejszyć…ale zanim to zrobiłam to łepetyna naszej córci troszkę urosła…i ciasnawo się zrobiło 😦 Więc zdjęcia nie mam, bo tylko raz Zuzka założyła czerwonego kapturka 😦 Ale jest ładnie odłożony na pamiątkę :):):)

    Lubię to

    • Takie to jest właśnie ryzyko z tymi czapeczkami. W przyszłości będę miała na uwadze rozmiarówkę i tempo wzrostu dzidziusiów, ale coś czuję, że to i tak będą ubranka „chwilówkowe”:)

      Lubię to

Skomentuj

