jeszcze nie rodzę!

Wiem, wiem, dawno mnie nie było, można stwierdzić, że żadna ze mnie „blogerka”, trudno. Pewnie, że żadna, ale co mi tam jeszcze coś napiszę.

Ósmy i dziewiąty miesiąc ciąży minął mi pod hasłem przeprowadzki i urządzania nowej dziupli.A, że czas nagli, bo mam due date, poświęciłam na to każdą chwilę. Bałam się, że w wirze pracy wywołam wcześniej Búhokida i nie zdążę ze wszystkim, tak się jednak nie stało. Malutki ma się dobrze w moim brzuszku 🙂 chociaż nie ukrywam, że już wolałabym mieć go w swych ramionach!

Porodu się nie boję w ogóle, tego co będzie potem też już nie! Im mniej czasu na myślenie, tym większy spokój. Instynkt niezagłuszony i zero stresu 🙂 mam tylko nadzieję, że nie przegapię porodu 😛

A poniżej małe coś, co powstało jeszcze w grudniu i powędrowało do Japonii. Pokrowiec na laptopa i poduszka, polarkowo-bawełniane, idealne na mroźne podróże.

laptop 3 laptop 2 laptop 1ed

poduszka 1 poduszka 2ed

4 thoughts on “jeszcze nie rodzę!

  1. „Porodu się nie boję w ogóle, tego co będzie potem też już nie! Im mniej czasu na myślenie, tym większy spokój. Instynkt niezagłuszony i zero stresu” To cudownie 🙂 Buhokid po prostu trafi pod bezpieczne skrzydła mamy i taty 🙂 Będzie mały, słodki i nieopierzony hihi 🙂

    Polubienie

Skomentuj

