chlapu chlapu…

Będąc w ciąży, wybrałam się wraz z koleżanką, wówczas także ciężarną, na targi poświęcone akcesoriom dla dzieci. Podczas zwiedzania stoisk napotkałyśmy na produkt, który wzbudził we mnie bardzo mieszane uczucia. Z jednej strony wydawał się świetnym pomysłem, z drugiej przerażał sposób jego stosowania… Produkt ten to „Baby Swimmer” czyli kółko do pływania dla niemowląt.. Nic nie byłoby w tym dziwnego gdyby nie fakt, że zakłada się je dziecku wokół.. szyi. Jak to zobaczyłam zdębiałam!! Podeszłam do pani na stoisku i poprosiłam o wyjaśnienia! Jak tak można? Przecież głowa się urwie, dziecko się udusi, albo jeszcze jakaś inna krzywda się stanie!

A pani z uśmiechem na twarzy opowiedziała skąd to się wzięło i jak to działa:) Mianowicie, pierwszy raz spotkała się z Baby Swimmer’em w Rosji, gdzie jest on bardzo popularny. Tam dzieci już od najmłodszego wieku mają zakładane kółko na szyi i w ten sposób ćwiczą swe mięśnie. Dodatkowo, co kilka dni obniża się temperaturę kąpieli, hartując w ten sposób dzieciaczki! Stwierdziła, że to super idea i koniecznie trzeba ją sprowadzić do Polski, żeby i nasze dzieci mogły tego doświadczać. Pani tak opowiadała, a ja nadal nieprzekonana. Wtedy włączyła filmik z jej dzidzią, dwumiesięcznym bobaskiem (który był też wcześniakiem) pływającym jak taka rybka:) I, w tym momencie postanowiłam, że koniecznie będzie trzeba to wypróbować.

Od dwóch tygodni mamy Baby Swimmer’a pożyczonego od Orlątek, którzy wysłuchawszy moich zachwytów na temat przygody na targach zakupili kółko dla swojego Pisklaka i też mieli z nim frajdę. Búhokid uwielbia pluskanie z Baby Swimmer’em, obraca się z pleców na brzuszek, chlapie nóżkami, macha skrzydełkami… 😉

baby swimmer

Búhokid i Baby Swimmer

Polecam, jest to naprawdę świetna forma gimnastyki, sposób na mycie i kawał dobrej zabawy!

Skomentuj

